Måndag 19/7

Gokväll alla :)
Känner att jag är rätt dålig på att uppdatera :P Får bli ändring på det :P

Idag har jag vart ledig :D Det har vart hur skönt som helst, men jag har vart nere i källaren hela dagen tpy. Klarar inte av att va uppe i värmen. Blir helt Lost så fort jag kommer upp ;/...
Så jag har läst lite sen kollat på film och myst med Zickogubben <3
Kan inte va ute och gå med honom så mycker just nu :( Han har gjort med högerframtass, så han haltar hela tiden.. Men ska upp och kolla det på tosdag som tur va :) Kanske blir att ta prover oxå och se hur hans värdena är nu :)

Annrs har det inte hänt så mycket.. Har jobbat. Ela jaaa
Jobba en timma i lördags. Fick åka hem för jag började må illa :( Så det vart en kort dag det...
Och sen i söndags vart jag bättre. Men jag skulle ha hjälpt till ute i sommarro. Men eftersom jag hade spyt på natten så kände jag inte att det va så bra att åka ut och hålla på med livsmedel direkt.. Så då vart det att ta det lungt då med, vart en familje dag.... :)

Men nu måste jag sova, så jag orkar upp och jobba imorgon:) NattiNatti



Zicko vill oxå vara med och spela kubb xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0