Morrgon

GoMorron allasusammens
Ligger fortfarande i sängen och latar mig. Är helt slut .

Igår Jobbade jag lååååång dag. och jag skojar inte.... det kändes som ett helt år.
Det va nästan inget folk och det va kallt :(
Men till sist vart klockan nio och jag fick åka hem :D Så då synda jag mig iväg kan jag lova. frös och var hungrig  som en björn :)
Jag åkte raka vägen ut till Jonnebo för jag skulle hämta mamma pappa och Jonathan där ute. För dom hade vart dör ute och grillat :)
Så då fick jag lite grillat som dom hade sparat åt mig :D det va gott kan jag lova :)
När jag hade ätit klart skulle vi köra fem kamp. men vi han bara tre grenar för sen vart det mörkt och regnet kom xD
Så då vart det att gå in och fixa fika :)
Rabarber/Jordgubbs paj men vaniljsås vart det :D det va fruktansvärt gott :D

Efter ett tag åkte vi hem för att sova.... alla va vääääääldigt trötta och nästan somnade påvägen hem.
Speciellt Zicko. Han hade blivit jagad av Noa HELA kvällen. Noa va som ett klistermärke på Zicko xD
Så vi somnade rätt fort när vi kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0