SEEEEG

Sovdax snart tror jag...
är hur trött som helst...
vart ju rätt sent i natt :P va och kolla på Baksmällan i trädgårdsföreningen med Sara :)
Den va riktigt bra kan jag lova xD faan vad jag garva...
Sen vart det en snabbis på Doncen :9 Så va hemma vid halv två tiden kanske..
Så det vart det att sova direkt.. men kändes som att jag sov en halv timma elr nått..
Va ju tvungen att gå upp tidigt idag eftersom Zicko skulle va på Djursjukhuset tjugo i nip ..
Men det var bara att palla sig upp och åka in....

Annars idag har det vart lungt.. Vart med Sara och André hela dagen typ... Kollat på film och halv sovit från och till xd

Men nu ska jag sova.. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0