RegnRegn och ännu mera regn

Gokväll :)
Sitter och kollar på tv med mamma och pappa :) Ska fika lite snart med xD
Det är riktigt mys :D.

Har haft en hel mysig dag istan med familjen med :) Vi bestämde oss för ta en dag i stan pågrund av det dåliga vädret.. och det sluta med en bio :)
va ju så länge vi gjorde nått tillsammans känns det som.. Men det här vart en toppen dag verkligen :D
Det vart att åka ut till ÖoB först, Sen vart det svängen till NetonNet efter som vi ändå va där.
sen vart det att åka in till stan :) Köpte en tröja och en topp :D
Sen gick vi och åt på China restaurang :) Vart stekta äggnudlar med grönsaker och bönegroddar+cashewnötter och friterad banan med glass för min del :D va riktigt gott :D
Sen gick vi och går på Bio :9 det vart kommisarie Späck
Va nog bland de dåligaste B film jag har sett... Det fanns väll några roliga delar i den.. Men det mesta va SÅÅÅÅ överdrivet...
Det va verkligen ingen film värd att se kan jag lova


Älskar min mamma och pappa <333
och min bror <33 för det mesta iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0