Eclipse

Hallu :)
Kom nyss hem från en underbar kväll med Jessica :)
Vi har vart och kollat på Världsprämieren av ECLIPSE :DDD Snacka om att man har längtat tills den här filmen kom, men nu längar man istället till 4:e filmen xD
Den va verkligen SinnesSjukt bra. Både jag och jessica satt och tjöt till den :)
Skulle så lätt kunna betala en biobiljett till för att få se den igen. Så bra va den

Annars idag har det inte hänt så mycket, tvättat bilen och tvättat lite kläder.
Och sen åkte och hämtade Jessica vid tre tiden :) Vi hade lite svårt att bestäma vart vi skulle äta. men till sist kom vi fram till det :D

Men nu orkar jag inte skriva med, för nu ska jag sova så jag orkar med att gå upp och jobba imorgon xD
NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0