Första dagen på jobbet

Igår va det första dagen på jobbet :P Det va helt ok
Va i köket och gjorde mackor och tog hand om beställningar som kom in xD men det var en rätt lugn dag, vädret va ju inte det bästa direkt så vart inte så jätte mycket folk. Men lite kom det iaf :D

Slutade vis fem, så det vart det bara att åka hem, byta om och åka raka vägen ut till Sommarro. Där hade Sara och Gabriella sin studentfest :) Det va mycket trevligt och god mat xD. Dom fick massa fina saker med :P
Snacka om att man blir sugen på att ta studenten när man ser alla andra som har tagit det...

Sen när klockan blev åtta åkte jag hem igen, skulle ju på Björn Rosenström i parken.. Så åkte hem tog på mig lite mer kläder, för frös som ett as. Sen gick jag till Nisse, va där en stund innan vi gick till parken..
Det va riktigt kul :) Hade lite tur med, fick Daffens biljett in så slapp betala, sen vart jag bjuden på en Cider i baren xD Så riktigt nice det :P
Men sen vart det ett litet fjasko av det hela. Björn kunde spela 4 låtar sen vart det nått fel, så han inte kunde sjunga, men efter fem min kom han igång igen. Men då kunde han bara sjunga en låt och så gick strömen "/ så det va ju inte lika lyckat..
Så vid tolv tiden åkte jag hem med Sara :P Och då kom han igång igen. Men Ajja


Saras och Gabriellas Studentfest:
















Kommentarer
Postat av: oscar

Va du tvungen o lägga ut bilden på mej?!:P

2010-06-14 @ 18:10:28
URL: http://oscarjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0