Fredag

Heej Alla :)
Nu är det Äntligen riktigt sommarlov xD. Va på "skolavslutning" idag.. elr vi fika och pratade lite rättare sagt xD
När jag hade vart i Åtvid åkte jag vidare till stan, för att kolla på när Sara tog studenten,, men jag han inte att det va folk överallt och jag hitta inte någon parkering.. Så det blev att åka och köpa mat till Zicko på Jägarvallen, sen åka och hämta grejor till bilen som vi hade glömt..
När jag kom hem igen gick jag och la mig. Somnade efter en stund. va helt slut ...
Så nu sitter jag hemma :( Har inget att göra. Alla är ut på krogen elr i Åtvid elr något annat.... och kan inte vara med för att jag ska upp och jobba imorgon, Min första dagen :)

Blir så trött på allt just nu.. känns som att jag inte kommer att kunna göra ett skit i sommar. Det är bara JobbJobbJobb hela tiden
Har lust att gräva ner mig någon stans just nu "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0