Guidning i Gamla Linköping

Igår hade vi våran guidning i Gamla Linköping :) det gick jätte bra :), Förutom att ugarna skulle vara över allt och ingen stans :P Men annars va dom hel gulliga xD

Vi började med att presentera oss och berätta lite om gamla Linköping i helhet. sen gick halva gruppen till Skolan med Erika och Oliver, medans andra halvan gick till Polishuset med Sofia :) Och efter det fikade vi lite sen byte vi grupper så som som hade vart på Skolan först skulle till Polishuset och tvärt om :).. när vi va klara med den omgången skulle vi gå ner till Valla för att äta lunch... Och så klat leka och kolla på djuren xD. När vi va klara med det tog i tufftuff tåget till baka upp. Då va det dax för Solliden och Handelsboden.. det gick rätt snabbt dom två...
Och till sist va det ungarna hade sett fram imott, nämligen Chokladboden xD Medans halva gurbben handlade så va den andra halven uppe på museumet och kollade lite, och sen byte vi så klart xD Så ALLA fick handla :P
Så vi va klart vid ett tiden typ.
Så då va det bara att sätta sig på bussen och åka hem till Åtvid.. När jag väll va i Åtvid gick jag och handlade direkt, Så då träffade jag Benny och Niklas, och dom bjöd hem mig på fika hos benny :p Och fika tackar man ju inte nej till xD SÅ det va bara att åka hem och lämna väskan och packa im matvarorma och sen åka hem till Benny.. Emma kom även ditt. Vi va där en srund och spelade kort, snacka skit och så. Sen skulle vi åke tillbaka till Åtvid, Då skulle jag va me Älsklings Jessica :D
Vi bestämde oss för att gå ner till Eksågen och kolla om det va livat på Student festen, men det va lite halvt. Några va ju där iaf.. Så det vart att va där typ hela kvällen.
Bara att jag sprang hem en snabbis och skulle kolla en grej som pappa ville att jag skulle kolla på..
Och när jag väll kom tillbaka till Eksågen började alla att gå :P Alla skulle ner till Gruvan, Så det blev att hänga med ditt xD Vi dansade och sånt ... Dte va riktigt kul. Bara att det blev lite sent.
Men sånt får man ta, är det studentvecka så är det xD Haha



En häst på Valla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0