Midsommar

Godmorgon världen ;)
Vaknade för en halv timma sen, fattar inte riktigt varför jag gick upp så tidigt med nu är jag uppe så lika bra att va det nu :)
Ska åka och jobba en stund vid tio... Men jobbar bara till fem så det är lungt xD Så efter jobbet blir det att åka ut till Ciccis sommarstuga och fira midsommar där :) Kommer bli kul det.
Ska sova där, börjar inte jobba förens vid 18;00 imorgon :D

Igår va det en rätt lugn dag. Va med Sara på förmiddagen, Vi skulle ha åkt ut och badat. men ingen av oss hade någon bil och vi orkade verkligen inte cykla ut.
Så det vart att ligga hemma här och sola och garva som as xD Snacka om att vi har kul....
Men sen skulle hon hem och städa, så då åkte jag till Cicci och träffade henne lite..
Hade fått tillbaka min bil då :) Det va nått fel som jag inte riktigt fatta med dom skulle fixa det nästa vecka, för dom va tvungna att ta hem grejor xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0