NattiNatti

Ska snart sova.. men tänkte kolla in här en sväng innan och skriva några meningar xD
Dagaen har vart lååååååång och uttråkad "/, jar jobbat eftermiddag/kvälls passet idag. Men andra ord, Vart i kassan.
Har inte direkt hänt så mycket. kommit in ett par gäster då och då. Ingen fart på det direkt.
Så det har för det mesta bara vart att så och glo och hoppas på att tiden går framåt.... För ibland känns det som att tiden står och stampar på samma ställe elr går bakåt när det inte händer något...
Det ärda som har hänt idag är väll ner Tysken skulle hyra kanot, snacko om att inte veta vad han pratar om. Plus att han va borta för länge och massa annat skit.. Plus att jag höll på att slänga kontomaskinen åt helvete idag, Den funkade inte för var och varanan kund. och när vi skulle göra dagsavslut vill den inte koppla elr, så vi kunde inte köra klart det.. men ajja inte minna problem. det får dom ta i morgon xD

När jag kom hem åt jag lite. sen fick pappa massera mina stinkand fötter xD Hade något ont i fötterna efter att ha stått upp heeeela dagen....
en nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
Pusspuss nattiNatti
Dröm sött och vakna törtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0