Poisined

Ligger hemma i sängen och kollar på Project runway.. Är helt slute efter dagen.... Vaknade hemma hos jessica :) sov där i natt :) För vi skulle åka och bada igår, men det va så kallt så vi tog en bått och rode ut till sjös med bara en åra :P Det gick som det gick xD
Sen åkte vi hem till Jessica.. kolla på tv lite och bara tog det lungt. men efter sju någon gång vart vi hungriga och ville Käka Hamburgare. så vi frågade Benny om han ville följa med oss till stn och äta. Och snäll som han är så förljde ham med :) Det blev MAX :D Snacka om att det va gott :P
Men åkte till skolan själv, för Jessica hade sovmorgon :P. Men jag överlevde det med :) hade Hotell första lektionen, fick redan på att Vironica tycker jag ska satsa på VG för hon tycker att jag lätt kan få det :D så det blir att lägga ner lite arbete nu :D sen efter det hade vi IdrottsTeori.. licka tråkk som vanligt, sen lunch. Följde även med Jessica Josefin och Oliver när dom skulle äta... Men sen vart det att gå till Branchengelsan :( hade prov som jag inte hade puggat på.. men ajja, det gick inte så bra men får väll göra om det.. Och efter branchengelska kommer den fruktansvärde 3timmars lektion. Östgötaturism! Hatar verkligen den lektionen .. fattar inte varför vi ska så lång lektion.. ajja
men som vanligt slutade vi lite tidigar. så jag och Sofia vänta på jessica, sen följde jag med dom till bussen..
Så nu blir det att ta det lungt,, funderar på om jag ska ta och gå ut och jogga lite, men vet inte om jag orkar idag. känner mig helt slut i huvudet, skulle kunna sova i 2 år känns det som ....
Men nu sk ajag kolla klart på Project runway :) ByeBye


Vi på båtäventyr xD


Jessica skaffar en åra till xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0