SOMMARLOV :D

Idag är första dagen på mitt sommarlov :D Kunde ju ha vart lite bättre väder, men får väll vara glad för det..
är hemma i Kisa igen :) Mamma kom och hämtade  mig igår kväll :)
Så idag har det vart rätt lungt, vakna vid nio tiden, sen åkte jag ner till verkstaden och höll på med bilden lite, men jag gav upp när det inte ville bli som jag ville att det skulle bli xD Så då åkte jag hem och la mig framför tv.. Somnade rätt fort då ... sen ringde pappa och sa att jag skulle hämta honom, och vi skulle åka ut och häta dom sista grejorna till bilen :D Så det gjorde vi.
Men fick just reda på att jag inte kommer att få mina lysen. så kommer faan aldrig bli klar med mina bil :@. Licka bra att lägga ner dom planerna på att få färdigt den känns det som just nu!!
Men har vart nere hos min farmor med... Fick reda på att farmors syster ligger fort farande på sjukhus, hon hart vart där nu i två veckor :( Och har haft respirator från och till hela tiden :( Och nu har hon blivit sämre igen, så dom är osäkra på att hon kommer att klara sif :(((((

Men nu ska jag sova.. nattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0