All by myself

Sitter hemma i Åtvid och kollar Bridget Jones :)
Har packat upp allt så nu blir det att ta det lungt och ladda inför veckan som kommer..

Annars i dag har det inte hänt så mycket, vaknade vid halv tio.. Då gick jag och väckte Jonathan så fixa vi Fika på sängen till mamma efter som det är Mors Dag idag :)
Sen vart det att göra sig klar för att åka ner till Kröngården på personalmöte :) Fick mitt Schema för sommaren. Jobbar verkligen hela sommarn typ.. men det betyder ju med pengar för mig :D så något plus är det ju med det :)
Efter vi vart där åkte vi hem och tag det lungt.. vart ju rätt sent igår efter som jag skjusa hem pappas kompisa, så va rätt trött hela dagen kan jag lova... Men till sist åkte vi till farmor för att pappa skulle lämna blomma. Där fick vi smörgåstårte och gräddtårta. Va mycket gott :)
Eftet farmor vart det till mormor och mamma lämna blomma till henne med :). Sen vart det att åka hem och sätta sig och kollla på Step Brothers som gick på tv :P Somnade till den, men när den va slut skulle vi åka till Åtvid. sådet va bara att packa det sista och sätta sig i bilen :P
Och nu sitter jag är i min ensamhet och kollar på tv :D

Ha det så bra alla goa och glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0