En dag i stan !

Kom just hem :) har vart hemma hos Sebbe och Cicci.. Vi har käkat soelat kort och snackat massa skit :P
Annars idag har det inte hänt så mycket, hade sov morgon .. men kom ändå försent, för trodde att vi började tio över men det gkorde vi inte xD Men det va lungt, vi hade drycker och AnsvarsfullAlkoloholhantering hela dagen..
Vi fick sluta tidigare med :D så jag Jassic och Sofia åkte upp till stan för att handla lite :) Träffa även Sara där uppe, vi skulle gå till Maxtattoo för att beställa tatuerings tid till mig :D Så gick ditt och kolla, Så det kanske blir nästa vecka redan, för jag kunde komma på DropIn tid :p Så han ska bara skissa om den sen ringar han när den är klar och jag bara kan komma upp :) Snacka om gött xD
Efter det gick jag in till Gränden och möte upp Jessica och Sofia gör dom följde inte med ditt.. Så vi sprang i massa affärer.. Hitta massa jag vill ha men inte hade pengar till... Men köpte lite i alf :D
Innan vi åkte hem åt vi lite. Det var skapligt gott, kan ju inte påstå att man gick där ifrån hungrig.
När vi väntade på bussen kom även Cicci så vi åkte tsm hem.. När jag kom hem gick vi hem till mig, Sen ringde Cicci och frågade om vi skulle ut och Jogga ... Så hon kom upp och vi gick ut och joggade. joggade ut till Berg och tillbaka, va skapligt slut efter det xD
Efter det vart det hem hit igen och jag duschade av mig sen gick vi hem till Cicci :D..
Så har vart en mycket bra dag idag :D Bara att vädret kunde ju va lite bättre.. men men Sommaren kommer väll någon gång  Förhoppningsvis...
Nu ska jag kolla på film och ta det lungt..
ByeBye <3



Min tatuering :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0