Jessica 18 år idag :) Grattis Gumman <3

Idag fyller Älsklingen Jessica hela 18år :D <3 Det är nu dom gråa håren börja komma gumman ;) haha

Annars i dag har det inte hänt så mycket, hade sovmorgon så det va skapligt skönt :) Började vit tio med Ansvarsfull Alkoholhantering och sen Drycker.. Det var våran sista Ansvarsfull Alkoholhantering och Drycker :(  var tråkkigt, men som tur har vi Marie nästa år med i Vinkunskap och Barteknik :D.
Men vi jobbade med alkohol lagen. efter lunchen fick vi fika eftersom det var sista lektionen :) Så vi fick sluta tidigare..
Så jag Jessica Sofia & Josefin bestämde oss för att gå ner till stallis för att ta en glass :) Men när vi kom ut hade det börjat regna :( Men som tur va så kunde Benny skjusa ner oss så vi inte behövde gå.
Jag Jessica Sofia satt där nere till kvart i två :) Satt och paratade massa skit sen kom vi på massa tills nästa vecka då Jessica ska ha sin 18års fest :D Det kommer bli KANON ni brudar :) Faan vad jag läängtar verklige.
Efter Stallis följade jag dom till bussen och sen gick hem, när jag kom hem byte jag bara skor sen gick till Cicci. Plus att jag fick gå förbi stationen och kolla om Jessica hade tappat sin present där. och som tur va fanns den kvar :)
Men när jag kom till Cicci skulle vi gå och handla lite mat. och vi köpte Jordgubbar med :) Snacka om att det va gott.. Sen kom vi hem igen och började göra mat. det vart pasta med tacokyckling och sås :) Va skapligt gott..
Sen fick jag skjus hem av Sebbe, han lämnade även av Cicci vid centum, för hon skulle upp och jobba natt..
Nu i kväll blir det lungt, ska kolla på Gréy anatomy och sova tidigt tror jag. Känner mig halv seg..
Har mått halv dåligt hela dagen, har haft ont i magen för att jag inte äter, men när jag äter mår jag illa.

Men nu blir det att hoppa in i duschen en snabbis :) ByeBye


FÖDELSEDAGSBARNET :) <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihihihiii tack gumman :D

Nice bild du ;) jag snor det (a)

JAG ÄLSKAR DIG

2010-05-26 @ 22:24:59
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Varse :)

Hehe jaa jag veet ;) jaa gör det du

ÄLSKAR DIG MED <3

2010-05-27 @ 13:09:53
URL: http://emiliaknutsssonn.blogg.se/
Postat av: A

grattis till henne! (:

2010-05-27 @ 13:23:50
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0