Kanske lite galen, men aldrig knäpp xD

Hejj alla brunbrända xD

Idag vart det att åka hem :)  Ville ha sovit mer , men va tvungen att komma hem skapligt :)men höll på att få sitta och vänta i stan i en timma och tjugo minuter xD Men som tur va han jag med tåget till Kisa :D
Så det vart att gå hem från stationen sen och göra sig klar för att åka ut till backen för att kolla på folkrace :D  Gick inte så bra för jonathan men för Rickard gjorde det de :D Han kom etta i A-final :)
Efter folkracen kom jag hem och märkte att jag hade bränt mig på axlarna, så det blev att hämta Sara sen åka ut till Sommarro för att bada :D det va riktigt skönt , lite kallt med va svallt :)

Så nu blir det att vänta på mat och sen får man se vad som händer :)
Ska sätta mig i skolne och läsa nu :) ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0