Seg söndag!

Sitter hemma i Åtvid igen :) Cicci va här en stund xD
Men nu blir det "A Cinderella Story" på tv :) Sen blir det att sova tidigt idag tror jag, är ganska seg...

Annars i dag har det inte hänt så mycket, hela familjen sov till elva tiden :) Det va skönt, sen blev det att äta frulle i solen :) Efter det skulle jag fortsätta att leta färgkod till färgen jag ska ha på mi bil, men heter inget :S
sen va jag ute och gick med Sara en sväng med :) Det är alltid lika kul kan jag lova :D
När vi skulle äta så bestämde jag mig för att göra efterrätt, så det vart att göra en rabarberpaj :) Plus att jag gjorde en som jag kunde ta med mig hitt x)
Efter maten åkte jag och pappa hitt :) det regnade lite smått när jag kom in i åtvid med det var bara några droppar som tur va.. vill inte ha regn nu när det äntligen har blivit fint :D

Provade Jonathans folkrace overall.. är rätt sugen på att börja köra :D men min bror vill inte rikitigt det tror jag xD haha

Nae nu ska jag kolla på filmen.. Puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0