Solsken :)

Kom hem från verkstaden för en stund sen :)... har hållt på med min bil så vi kan lämna in den på lakning nästa vecka förhoppningsvis :D
Känner verkligen för att köra med den när det är sånt här väder, skulle va perfekt att åka runt då :) ...
Men njöt av solen lite i dag iaf, har suttit ute och slippat på delarna .. det vart rätt varmt när det inte blåste kan jag lova.. men man dka ju inte klaga när det äntligen har blivit så här fint väder.. Hoppas bara att det håller i sig ett tag till :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen och få av mig allt dam. sen blir det nog lungt ikväll... har inget planarat direkt... Så år väll se om det dyker upp något :)
Måsta bara Gratta min Kusin Elsa som fyller 17 idag :) Grattis till henne :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0