Tisdag!

Hallu!
Första skoldagen denna vecka :)
hade tre timmars prov det första vi hade på morgonen. Nationeltprov i Svenska B. Som tur va va det bara en övning.. men vi vart klara redan vi halv tio så vi gick då.
Så jag Jessica Josefin och Sofia bestämde oss för att gå och handla och laga mat hemma hos mig istället för att äta i skolan. Så det blev Nudlar, wokadegrönsaken med kyckling, plus en vanlig sallad :) Det  va riktigt gött kan jag lova :D
Efter vi hade ätit tog vi det lungt, men vid kvart i tolv åkte vi tillbaka till skolan. Vi skulle lyssn på 3:orna som skulle presentera deras projektarbeten för oss.... Där satt vi i en och en halv timma typ och lyssnade...
Efter skolan gick jag och Josefin till gymet, det va JOBBIGT kan jag lova, skakade i benen efter uppvärmingen :S det är illa :P men körde på iaf :)
efter gymet gick vi hem till mig en stund, innan Josefins mamma skulle komma. När hon kom följde jag och Zicko med ut och så gick vi en sväng....
Nu blir det att färga håret på Niklas, och efter det blir det all kolla på tv. Ugly betty och desperat housewives är ju ikväll ;)



Min och Josefins hand :P Min är den som väldigt blålilla xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0