Hooola ! :D

Hola!
Igår va Sofias och min första arbetsdag :P Vaa skapligt nervös jag jag lova, eftersom dom hade sagt att det kunde bli ett problem att vi inte prata spanska :S Men ingen hade ju sagt till oss att vi va tvungna att kunna det så.. Menmen det löste sig iaf. Som tur va fanns det två styckna i städ som kunde förstå och prata engelska. Så vi fick gå med dom ....Vi hade även världens snyggaste arbetskläder på oss :D ´Gul lång kjol med en vitt bluse icg en gul väst äver :D Skit snyggt!
Vi gick runt hela hotellet och kolla överallt. Snacka om att det va snyggt. Skulle kunna tänka mig att åka ner ditt och på :D haha
Men sen fick jag och sofia dela på oss :P Så jag gick med en och Sofia gick med en annan... Och då kolla vi hur dom städade rummen och i viken ordning man gjorde allt och sånt... Och vill ju inte påstå att det va så jätte svårt xD haha
Så hela dagen gick ut på att gå efterdom och leka svans och bara kolla xD haha
Men lärde mig även alla spanska ord i ett rum xD men kommer VERKLIGEN INTE IHÅG alla nu.. men tror att jag förstår om jag hör dom iaf. Så det är ju en bra början :) Vi fick även reda på att vi skulle få va lediga idag och imorgon bara för att dom som vi ska gå med va det :) Så rätt slappt att jobba en dag och sen va ledig två dagar :D
När vi kom hem så la vi oss en stund vis poolen .. men solen höll på att gå ner så vart inte så länge.. Och efter gick vi ute och åt med Camilla, Richard och Gary.... Och efter det gick vi hem till Gery och spelade kort :D

Så idag tog vi lite sovmorgon, Vaknade vi halv tio tiden av att solen lyste och det va klarblå himmel :)
Så vi åt frukost och gick ner till poolen och stekte :) Så nu börjar man bli lite brun iaf :DD det gillas strakt!
men jag skulle även springa till Vodafone och ficka kontant kort, men stod som ett fån, dom kunde knappt engelsa och jag kunde ingen spanska, så jag får be Gery följa med ner någon gång så får han översetta lite :D
Men annars idag blir det nog lungt, ska ta och gå lite i affärer sen och kolla lite och så :)

Tänker på alla där hemma i kalla snöiga Sverige :) <3




Hotellet


Utanör våran ballkong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0