Kvälls inlägg

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova . Är lite halv seg just nu.
Idag har det vart en rätt lung dag. inte gjort så jätte mycket känns det som. annars är det väll att tiden går så fort så det känns som man inte hinner med något typ :) men det gör ju inte mig så mycket xD efter skolan följde jag vart i stan med Benny och Niklas. Dom hittade lite kläder. men jag köpte inte någonting.
Sen vart det oxå att äta på Max :D Suppergott Tack Benny för att du bjöd mig :D
sen vart det att åka hem, vi stannade hos ett par kompisar till Niklas och benny och dom tog en kaffe :)
Och efter det vart det att åka hem :) Kolla på Top modell och pluggat vinkunskap lite.
Sen nu har jag jobbat på bararbetet :D 

men nu ska jag sova :) Nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0