Lördags myss :)

sitter hemma i Kisa nu :)
Har hjälpt mamma lite, Har damsugit plockat ur och in diskmaskinen och hänt upp tvätt :)
Känner att jag har gjort mitt idag typ xD hehe

Går kvällen va riktigt kul och man glömmer alla som va totalt hjärndöda och lite xD.
Kvällen började ju med att jag och Jessica va hemma hos mig och åt hamburgare oh gjorde oss igorning :) sen gick vi upp till micke och Jessicas mamma för att vissa hur fina vi va :) Vi träffa även Josh och hans kompis då :) ssen gick vi till Willy´s för att handla... snacka om att folk glode när vi kom in xD haha
sen bar det av till Repan :) det va hur mycket folk dom helst.. kände ju knappt hälften typ xD
Så det va ju inte så konstigt att det balla ur i slutet. För det är ju kanska vanligt när det kommer till fester i Åtvid xD haha

men nu ska jag ta och lägga mig framför tv och kolla på film och mysa mid Zicko :)










Kommentarer
Postat av: jonte

alltid bråk i åtvid :P

2010-10-30 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0