Plugg plugg och åter plugg

Sitter och försöker hjälpa Niklas och Benny att lära sig provet tills imorgon xD Går ju sådär xd Dom bara ligger och garvar typ
Tror dom är lite trötta xD

Annars i dag har det vart lungt. hade sovmorgon till tio :) Men vaknade lite efter nio för Sofoa skulle komma :D
När vi börja hade vi arbersmiljö och säkerhet.. Sen efter det hade vi Projekt och företagande.. Lika kul som alltid elr inte.... efter skolan skulle jag göra en sak i Guidetekniken som jag typ missat. så gjorde det.
Sen gick jag till Banken och sen Willy´s.
När jag kom hem plugga jag lite.. sen fick jag ett sms av Sofia och hon frågade om jag ville komma ut och rida xD Så jag åkte ut ditt och red :D det va kul, kändde att man inte hade ridit på ett tag xD
Vi tog även lite kvällsmat med och pratade om våran resa som kommer snart :DDDDDD


men nu ska jag plugga lite mer..
Byebye

Kommentarer
Postat av: Fia

OM JA LÄNGTARRRRRRRRRRR!!!!!!!!

2010-10-28 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0