Hemma mys med familjen..

Sitter hemma och kollar med mamma och pappa och kollar på Dansfeber xD
Men kommer va en lung kväll kan jag lova.... är så förbannat trött efter idag.
Har vart på Rs hela dagen typ. mamma och pappa väckte mig vid sju tiden för vi skulle åkt till Aneby "/
Men sov hela vägen ner så :) Sen sov jag öven där xD
Satt i en solstol och sov från och till hela tiden xD
Men
 vi fick ju även mat :) Fick varsin hamburgare och en läsk xD Hahaha är ju nästan så det va värt det.
Men inte riktigt, va så fruktansvärt jäkla kallt. Satt i hur mycker kläder som hälst. Hade strumpbyxor och sen mjukisar. sen ett linne, lång ärmard T-shirt och munktröja. Plus att jag fick ta på mig en sjömanströja rengnjacka och en dunjacka...Sacka om att det av kallt. och sen hade jag även två filtar när jag satt och sov xD
Men nu ska jag försöka få mina päron att spela spel med mig :D:D

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0