Lördag 4 september

Sitter och kollar på tv, är hur trött som helst..
Va och hämtade pappa och dom vet halv två inatt ...
Så det vart att sova länge idag :) men vaknade ändå rätt tidigt, men lyckades somna om :D
Men annars har jag inte gjort så mycket. har kollar på tv hela dagen typ...

Men blir så jävla irriterd. Jag känner verkligen inte för att komma hem till mamma och pappa lägre.
Det är ju jätte skönt att komma hem och bara vara med mamma och pappa. Men blir så förbannat irriterad på dom när jag kommer hem så ska typ allt göras. och jag ska göra allt. Dom tjatar på mig hela tiden att jag ska göra det ena med det andra....
Käner bara för att aldrig mer komme hem just nu "//


Kommentarer
Postat av: Sara

Kom till Jönköping istället! :D

2010-09-04 @ 20:01:57
URL: http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0