Måndag

Sitter hemma med Niklas och Benny här.. dom dricker kaffe och kollar på Discovery channel, medan jag sitter vid datorn och dricker cola xD
Ska gå och lägga mig så fort dom har åkt, är svin trött..
Höll inte på att komma upp till skolan idag, vaknade typ kvart i åtta :P
Så vart att göra sig irogning och gå till skolan. Så käkade frulle i skolan :)
Vi hade Företagsekonomi på morgon, alltid lite kul som vanligt.. HAHA
Sen hade vi samhäll. vi va och interjuva Rune :) Efter det gick jag Sofia och Jonthan och fika :)
Sen hade vi bara projektarbete.. Det börjar likna nått ny :P Men det är myyyycket kvar xD

Efter skolan käka jag pizza med benny och niklas. Sen vart det hem till niklas så han fixa mina framhögtalare :)
Så nu är det ljud .. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0