Städ dax :D

Kom hem från skolan för en stund sen :) Så nu ska jag ta och städa av lite.. det behövs verkligtn xD
Men känns som att det inte va så länge sen jag städade, men lik förbannat måste man städa lika fört iaf...
Men sen ikväll kommer Jessica och ska färga håret på mig.. Känner att det behövs :P

annars idag har det vart lungt.. va hemma från dom första lektionerna. Jag vaknade upp med världens huvudvärk. så kände inte direkt för att gå till skolan så. men sen gick jag till Svenska iaf :)
Det va nog den mest oseriösa lektionern ever xD Det va typ ingen som hängde med på lektionen..
Alla satt på Facebook och skriv xD haha
Men kul som faan hade vi. satt och garvade åt varandras inlägg och vårat egna hel tiden :P men våran lärare va så trög så hon bara babblade vidare :)
sen hade vi projekt. och det gick ju lika bra som vanligt... elr inte. känns som det går VÄLDIGT sakta framåt just nu "/ men det löser väll sig någon gång hoppas jag xD

men nu ska hag börja städa :)
BYeByE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0