Trööööööött

Godmorgon :)
Idag är det en trött Emilia som sitter på Företagsekonomi ... Ville inte gå upp i morse när klockan ringde :S
va så jävla trött kan jag lova. Somnade direkt när jag kom hem typ. packa bara upp lite och kolla om det va nått bra på tv. men som vanligt va det ju inte det, så stängde av direkt och somnade så fort jag kom imott kudden typ :P

Men helgen har ju var kanon iaf :p Om man räknar bort lite som hände :P
Det värsta på hela helgen va väll nar man skulle åka ditt och hem... Sitta och glo i en bil är ju inte direkt något för mig kan jag ju lova xD
Men i fredags vart det rätt lungt. Vi kom till Svanskog vid helv åtta åtta tiden nån gång.
Vi spelade lite spel och så käkade vi taco´s och kollade så klart på Idol ;) haha
Plus att jag och Sofia drack Rosévin :P Riktigt gott va det men vart lite smått onyckter

Sen på Lördagen åkte vi till Karlstad för att handla lite. Jag köpte ett par leggins :)När vi kom hem började vi att dricka igen xD Drack Rosévin och sen några nya höstcider xD Va svin goda så nu vet man ju vad man ska dricka Nu :PP
Vi plockade även ihop Jockes byggsatser som han hade köpt xD det vill säga , en tavla hylla  och tv-bord xD.. Jag och sofia byggde ihop hyllad. faan vad duktiga vi är :P haha
Senare på kvällen åkte vi till Åmål för att gå på korgen :D
Kul va det. träffade ju även kändisar xD HAHAHA
Grisbonden Carl-Petter fårn Bonde söker fru va där xD.
Vi åkte hem vid två tiden xD. Då vart det ät göra mat, men den gjorde vi ldrig för vi gick och la oss direkt typ xD hahahha

Och igår va det en lugn dag. Va ganska seg på morgonen kan jag lova. Det kändes att det hade vart en tuff helg xD nar vars. men kanske drack lite mycket :) men det är ju sånt som händer xD
Så hela dagen låg vi och kollade på veckans Idol.. orkade verkligen inte göra ett skit typ.
jag sov även från och till med :)
men på eftermiddagen gick vi och handlade lite met :) Det vart korv med bröd. Det av verklingen hur gott som helst .
sen vid halv sju tiden började vi åka hem :) Jag och sofia sov typ hela vägen hem. :DDDDD

Men nu ska jag ta och hänga med på lektionen xD haha
har verkligen inten aning om vad vi pratar om .. menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0