20/04/10

Gokväll!

Ska snart ta och göra mit igorning för sängen, vart lite ändrade planer xD
Dom ringde från Savoy nu ikväll och frågade om jag ville jobba imorgon :) Och självklart så vill jag det!
Så åker ner till Jönköping imorgon och jobbar kväll i restaurangen.. Sen blir det troligtvis att åka hem på fredag morgon igan.
Om planerna inte ändras igen xD

Men annars idag har det vart lungt, kom hem från åtvid vid två tiden. Då vart det hem och äta lite.
När mamma kom hem så gick vi ut i trädgården och fixa lite. jag gjorde så vi får plats med alla 3 bilarna :)
Eftersom jag har tvättat min pärla nu så måste den med få plats xD haha
sen klippte jag Zicko :D Det gick riktigt bra för att va första gången vi klipper honom själva. Han stod så lungt och stilla på bordet så....
så nu är han kort klippt igen :) Blir ju bara inget av honom, när man klipper honom xD
 Men som tyvärr växer hans päls som ogräs. Så vi ska ta och införskaffa en egen trimmer så vi kan klippa honom när vi känner för det. Och dels för att hon som vi bruka klippa hos, just har fått barn så kan hon inte klippa på tre månader. så därför tänker vi klippa Zicko själv nu! :D

men nu är det bästa att gå och lägga sig så jag hinner allt imorgon! haha
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0