I am number four!

Ikäll har det vart en riktigt trevligt kväll :)
Först gick vi och åt thaimat :) Det va super gott verkligen! Sen vart det att kolla på Bio
Vi valde I am number four. den va bra, lite dårligt slut. Men om man ska spekullera lite så tror jag det kommer komma en till film, iaf om man tänker på hur den slutade!
så nu sitter vi upp i Saras lägenhet, vi hade tänka att gå ut. men det vart inte så, för vi kände oss lite trött och så.
så nu blir det en film elr nått istället :)




annars idag hade det vart lungt, vaknade vid elva halv tolv tiden. men det tog ett tag innan man kom upp ur sänge med :P
Men när vi väll hade kommit upp ur sängen vart det att göra sig igorning och åka ner till stan för att kolla i affärer lite. Men det va ingen bra shopping dag kände jag! Hitta verklinge inte ett skit typ.. 
Elr hittade ett par skor som jag ville ha! Men hade inte pengar till det :( men ska nog köpa dom när jag har pengar elr nått......
Annars hittade jag inte nått, kändes inte som världens bästa shopping dag! Menmen


Skorna jag vill ha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0