Låångfredag

Gokväll Alla!

 Sitter mätt och glad i Saras lägenhet med Börn, Daffen & Dunken :) vart grillad korv med bröd och pommes :)
Ska snart ut och kolla läget på stan lite :D

Idag vart det att gå till Elmia iaf :) men gick inte ditt förens på eftermiddagen, Tog en låång sovmorgon eftersom jag jobbade till klockan tolv typ :D
men Sara åkte hem vid åtta tiden imorse, Vaknade bara när hon skulle åka och gav henne lite saker för att hon skulle lämna hemma hos mig så jag slapp ha med det på bussen, när jag ska åka hem igen..
men gick på elmia med Daffen, Börn och Dunken med :)
Såg bilarna från Fast and furioust :D Snacka om att dom är snygga. (Lägger ut bilder sen)..
Sen va det mycket att bara gå runt och kolla på alla bilar. Finns en hel del snygga kan man ju säga xD Men fötterna vart ju lidande av det kan man ju säga, men det är sånt man får räkna med Hahah

Men nu ska jag ta och sluta, aksnke skriver senare när jag kommer hem :D
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0