LillLördag..

Gokväll alla där ute :)
Har sjut ätit lite, vart korv med bröd och potatissås (vilket jag inte åt) Sara är ju så duktig när hon ska laga mat. tappar i nästan hela mjölkpaketet xD Lyckat vill jag mena.....
Nu ikäll blir det lungt, ská ta och kolla på ett avsnitt av Desperate Houswives och sen vi 9 blir det Gray´s anatomy. Och efter det ska jag nog sova. blir nog inte Of the map för mig idag. känner att jag är lite för trött för det ... Måste sova så jag orkar med morgondagen :)

Annars idag har det vart kul :) Fick jobba frukost och lunch idag efter som dom har två praktikanter idag. en på förmiddagen och en på eftermiddagen..
men det gör verkligen inte mig något, det är ju kul och testa på lite annat med :) Så man lär sig lite mer :D
så på frukosten va det 63 pers tror jag, så vart och springa och hämta disk och sånt hela morgonen :)
sen efter frukosten va det bara att ta in allt och förbereda till Lunchen!
och idag hade vi typ fullt, så jag tog hand om buffén, såg till att det inte tog slut och så vidare. och såklart hjälpte jag till att bära ut och duka av...
det kändes att man inte hade serverat på ett tag, men det gick bra iaf. Fick med mig tre tallrikar. kunde inte ta fyra efter som deras tallrikar är så stora så det vart lite väll rungt för min handled kände jag :)
Och sen fick jag lära mig kassan med :) så imorgon så kan jag ta betalt oxå :DD
men nu ska jag va lite sociall mot Sara (inte för att hon bryr sig, för hon sitter framför datorn med)

Men ha det så gött gott folk så hörs vi
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0