Sista dagen på praktiken! :(

Goddag!
Denna dag vart inte som den va planerad från första början heller xD..
För från början skulle jag ha jobbat förmiddag i repan idag och sen i morgon eftermiddag i repan som min sista dag..
Men nu vart det helt plötsligt att idag blir min sista dag :( För det fanns inte så mycket att göra imorgon så jag fick ledigt istället :(
Det känns jättetråkigt
På morgonen idag så jobbade jag några timmar i repan och sen vid sex ska jag ner igen för att hjälpa till i serveringen :)
Men det blir nog kul iaf :)

Så nu sitter jag hemma i lähenheten och väntar på att Sara och oskar ska komma hem så vi kan göra lite mat och sen ska jag duscha med innan jag ska åka ner igen :P
kanske blir att ut och g en sväng elr nått, vet inte vad jag känner för xD haha

Gårdagen var riktigt trevlig med :)
Jobbade eftermiddag med Jessica, och sen efter jobber bestämmde vi oss för att gå ut och ta en drikn med några andra som jobbade.
Så det vart jag Jessica Alpina Danne Svenne Linn och hennes pojkvän som gick ut :)
Det va verkligen super trevligt!
Kommer sakna alla! Men det blir nog att hälsa på någon gång framöver med :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0