Stockholm!

Ligger helt utmattad i sängen... Orkar inte röra mig en millimeter nu

Har vart i stockholm heeeela dagen. och då menar jag verklinge HELA dagen.
Åkte från skolan vid halv åtta, så va i stockholm halv elva elr vad klockan va.
Då gick vi till riksdagshuset och gick på guidadtur där... JIPPI jättekul, Eller inte!
Speciellt inte när jag va där i 9:an och kolla. så lyssna inte så noga idag direkt.
sen fick vi fri tid till kvart över fyra. det ända vi skulle göra va att gå till MideltidsMuseumet och svara på ett par frågor vi hade fått av Tord.
Men vi börjad med att gå och äta Thibuffé, sen gick vi till Cubus och handla. Dom hade 30% på alla kläder bara idag xD så p va man ju tvungen att passa på xD
sen skulle vi hitta museumet xD Herrugud säger jag bara. Vi frågade vakter och polisen och massa.. Men vi hittade inte museumet! Så då skulle vi börja gå mott gamla stans tunnelbanna.
Men då fick vi syn på ett museum. så vi bestämde oss för att tta det istället så vi hade vart på ett iaf xD
det va Myntmuseumet. Va färr coolt faktisk, se alla mynt som har funnits igenom tiderna.. Så får kanske bli att åka ditt en annan dag, för vi gick in och ut diekt igen.
Frågorna va inte så svåra direkt:
Vilket museum valde ni?
- Varför valde nu det?
- Vad va intressant?
- Varför va det intressant?
- Skulle ni vilja ädra/lägga till något i museumet?
- Skulle ni vilja gå ditt igen?
- Varför?

Märks det att det va Tord som skrev frågorna xD haha

Det va skönt när bussen äntligen kom. Vi fick vänta och gå hur mycket som helst. Somna nästan direkt på bussen xD Vaknade upp i nyköping. Då hade alla beställt från Doncen. Kul att dom inte väckte oss och fråga. Så fick sitta resan hem hungrik...
Så det va skönt att komma hem, äta lite :D

Men nu ska jag ta och äta lite mer, sen sova.. NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0