....



KÄRLEK:

Är du kär just nu? – Vet inte
Har du någon tjej/kille just nu?- nepp
Haft sex? – haha jaa
Har du kontakt med dina ex? – Ja det har jag
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? –
Nae inte vad jag kan minnas?!
Vem kramade du senast? –
Pappsen :D<3
Är det okej att din tjej/kille hånglar med nån annan? – 
Vad tror du?

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -  Jaa när jag orkar :P
Har du bra betyg? –
Jaa jag är nöjd med dom iaf
Har du fått göra om ett prov någon gång? -
Jaa
Har du fått ett bra resultat på ett prov? –
Jaaa :)
Sköter du dej i skolan? – 
Haha jaa xD
Har du tuggat tuggummi under skoltid? –
Nej aldrig! Haha eller hur
Haft mobilen på lektionstid? –
 Mjaa kan hända
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefonen? –
Kanske, kan inte minnas

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? – 5 med mig. Mamma pappa och min lillebror Jonathan och min lilla bebis till hund Zicko
Du bor tillsammans med dina föräldrar? –
På helgen och lov :)<3
Trivs hemma? –
Jaa det är skönt att komma hem, men kan va skönt att va borta ett tag med. Men inte för länge :P
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? –
Nae det tror jag inte
Har skrikit och slagit din mamma? –
Jaa det har jag allt gjort
Har fått en rejäl utskällning på sistone? –
nepp, jag är så snäll (a)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? –
Jaaa framförallt till min kära lillebror, men kan väll ha sagt till mamma och pappa när jag har vart arg
Vem betyder mest för dej i din familj? –
Alla!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? –
Jaaa det är klart jag göra

VÄNNER:
Du har vänner? – Jaa
Vem/vilka var du med sist? –
Cicci :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? –
Jaa det är klart J Dom världens syggaste xD
Är det okej att ha kill-kompisar? –
Jaa det tycker jag allt
Har du pussat någon av dina kompisar? –
jaa det kan ha hänt
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? –
nej verkligen inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? –
Njaa kanske har lite sämre kontakt med vissa :(

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? – Nae kanske mascara bara
Putar med läpparna på kort? –
haha nae det tror jag inte
Tar kort på dina bröst? –
Hahaha njaa skulle inte tro så
Använder foundation på läpparna? –
nae
Super dej packad varje helg? –
njaa verkligen inte
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? –
Plattar gör jag väll ibland men fjortisfrisyr tror jag inte
Ditt hår är knallblont? –
haha nae har alla möjliga xD

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Jao
När drack du alkohol senast? –
Tog lite vin/cider med mamma och pappa föra helgen
Vem bjöd dej på alkohol?
Mamma och pappa :P Men skaffa själv för det mesta
Vad var det för sorts alkohol? –
cider & vin . drinkar på krogen
Brukar du dricka alkohol? –
Kan hända ibland
Har du druckit öl? –
Ja
Tycker du om öl? –
Nae går och dricka men älskar det inte

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? – Nae det tycker jag verkligen inte
Vill du bli kriminell? –
Naej
Varför gör du sånt här? –
Sitter hemm a och är sjuk och har inget att göra
Vad är inte okej med att vara kriminell? – 
vad ÄR okej undrar jag mest?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? –
NAE
Har du suttit i fängelset? –
Neaj
Vill du hamna i fängelset? –
varför skulle jag vilja det?


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? – Njaa lite irriterad har jag väll kanske vart
När grät du senast? –
Känns som jag gråter hela tiden just ni men det är ju för förkyldningen. Men annars va det när jag och jessica kolla på ”the last song”
Du har gråtit över en kille? –
Jaa det har jag :(
Vem bråkade du senast med?-
minns inte, men kanske tjafsa med min bror

  

BRA TIDER:
Vad ser du fram emot? – Våren och sommaren!!
Finns det något du blir extra glad över? –
Att mysa med min hund och va med mina vänner och familj <3
Gjorde du något kul i helgen? –
njaa vart med Sara i fredags och Cicci i lördags och söndags :), men har vart sjuk med så har ju inte orkat så mycket
Nämn fyra saker som betyder mycket för dig-
Familjen, Vänner, Zicko och Musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0