Fortfarande sjuk

Sitter nere vid tv med pappa och kollar på Aktuellt...
Som pratar om lån och låne kostnaden + ränta och sånt.
hänger inte riktigt med :P
Är fortfarande sjuk :( Min förkyldning är lite bättre och feber har ju faktiskt gått ner till 38,7 nu istället för omkring 39.. Så det är ju inte iaf åt rätt håll :)
Får hoppas på att jag blir bättre så jag kan ta mig till Åtvid imorgon elr på torsdag iaf. Men känner att jag måste nog bli frisk innan, annars kommer jag aldrig bli ordentlig frisk....
Men annars idag har det vart lungt, Sara kom förbi med Kräftsoppa till mig :) Gullig hon är, tur jag har henne :)<3
.
Annars har jag kollat på film :) Kolla Dear John och Wild Child :D Hittade även en gammal VHS När jag satt och kolla efter film jag ville se. Det va en flera år gammal Eurovision song contest. :) Va lite kul och kolla på xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0