Fredag ..

GoKväll ..
Sitter framför tv och funderar på om jag ska ta och börja med maten :) Det blir Taco ikväll :D
Sen blir det lite Chip & dip :D

Annars idag har det vart rätt lungt, vaknade lite innan tio.. Gick ut med zicko en sväng. Sen kom pappa vid tolv tiden och då åkte vi ner till Vimmerby igen för att hämta bilen. Det vart att hoppa in en sväng på Ö&B..
När jag kom hem så åke jag ner till verkstaden och satte på överdrag till säterna i bilen.. sen vart det en sväng på byn, Gick till Skvllerian, eftersom jag hade ett presentkort där så va jag tvungen att se vad hon hade. Jag hittade två stora muggar i grått :) Så det fick bli dom två :) Riktigt nöjd med det köpet faktiskt, Gick även till Esmeralda oxå. Men hitta inte det jag ville ha.. men tro jag vet vad jag ska köpa där nere. Men ska vänta och se lite....

men u måste jag upp och göra maten, annars blir det väll ingen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0