Lördaag

Har vart en lugn lördag, och den kommer att forsätta så....
Igentligen skulle jag vilja hitta på nått men det finns ju inte så mycket att göra direkt
Så det får väll bli att sitta hemma och glo tyvärr. Men man kan ju alltid hoppas att det dycker upp något att göra :)
Annars idag jag inte gjort så mycket, har målat i rummet en tredje gång, sen har jag plockar igorning i rummet, tagit bort all maskeringstejp. Har även hängt upp tvätt och satt igång diskmaskinen.
Skulle va lite snäll och baka en kladdkaka till fikat idag med. Men då så klart kommer inte pappa hem och fikar bara för att jag har bakat. Inte snällt!!

Men nu ska jag gå upp och äta D
Taco! MUMS :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0