Säng time

Ska ta och lägga mig snart..
 Är helt slut i kroppen. känner mig som spagetti när jag ska göra nått..
Annars kanske det är åldern som börjar komma ifatt mig xD
ibland känns det verkligne som att man har blivit gamal, och då menar jag riktigt gamal xD orkar verkligen inte alls så mycket som jag gjorde förut, men det kanske är bara för att jag inte gör så mycket hellet, så får se till att  ädra på det. Ska inte behöva kännas som jag för 35-40 när jag är 19 :P
Men ikväll har det vart en vanlig lördagkväll för mig, Kollade på Melodifestivalen.
Erik Saade gick dirket till final :O kunde man ju aldig tro :P men han är riktigt bra, och lite små snygg sådär xD Haha han kan ju dansa iaf!
Sen gick även The Playtones vidare, dom vann Dansbandskampen för ett par år sen. Den va bra, kanske inte sånt jag skulle rösta på kanske xD menmen
Sen kolla vi lite på QX Gaygalan, men det ville inte papppa se så då kolla vi slutet på New Moon, och den blev det att kolla på Die hard xD Tror det va den första, men är inte säker. Har inte sett alla..

Men nu ska jag ta och gå upp och sova xD NattiNatti AllaGoOchGlada <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0