Söndags mys

Sitter nere vid tv:n och kollar på Time-out  :) Magnus Samulsson är med xD
Det är ju lite roligt kan man ju säga :) Sitter och skrattar med mamma :D  hahaha
Vi kolla på Solsidan innan , Det är ju oxå lite roligt.
Jag följer inte Solsiden speciellt mycket men har kollat på det ett par gånger och det är ju lite små roligt xD
Skämten är ju verkligen på min nivå, lite så trögt men ändå sjukt kul :D haha

annars idag har det vart lungt, va upp hos mormor och morfar :) Vi blev bjudna på soppa, köttfärssoppa till och med, Super gott verkligen. och till kaffet blev det tårta, kladdkaka och lite av varje. Vi fick plättar med :D haha
Sen när jag kom hem så la jag mig vid tv och kolla på film som gick på tv. Fråga mig inte vad det var för film för det har jag inte en aning om :P För jag somnade..
Är så fruktansvärt trött, känns som jag håller på att bli sjuk....... IGEN, Vill verkligen inte bli sjuk igen
men nu ska jag ta och gör varma banan med Choklad :D MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0