Lördag...

Gokväll...
Har just ätit :) vart Tacokyckling med ris :) HUUUR gott som helst, va hur hungrig som helst, hade inte ätit på hela dagen, förutom när vi fika..
Har vart i verkstaden hela dagen verkligen från typ nio till sex tiden.
Så nu är jag helt slut, och hur trött i armarna som helst. Har burit massa skräpp, sen har jag även "städat" taket och sen målat väggarna...
men jag skulle ändå vilja göra nått ikväll men jag vet inte vad, har igen bil så kan inte ta mig någonstans ...
Så det får väll bli en vanlig lördag kväll för mig. Va hemma mad mamma och pappa och kolla på Melodifestivalen :) men det kommer bli skönt iaf, vet inte om jag skulle orka ta mig någonstans iaf så det kanske inte gör så mycket xD hahaha


Min älskade pappa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0