Helgen

Kom nyss hem från verkstaden :) Har vart där nere idag med..
Men idag städade jag ut arkivet och sen satte jag och mamma ihop hyllorna -- Fy säger jag bara, jag har verkligen inte tålamod till sånt. Plus att jag mamma slängde skiftnyckeln i huvudet på mig hela tide xD. Så vart lite irriterad ett tag där kan man säga xD Och sen som pricken över i:t så passat ju inte hyllorna i rummet, för pappa har bara köpt och inte mätt hur stort det är xD menmen få se hur det blir sen xD Vi började även att plocka in kläder där. och pappa behöver ju inte köpa hanskar på ett tag kan man ju säga. det finns en hel del xD hahaha

Igår hade vi kalas med pappas sida :) Det va trevligt. Fick pengar och sen presentkort på skallerian och IKEA :D Så här ska det handlas sen :D
Jag va även nere i verkstaden en tag igår med, då målande jag inne i arkivet.. Fick ha på mig världens finaste mössa xD haha

men nu ska jag se fall om det blir någon mat sen ska jag packa klart och sen åka till åtvid :D


Min fina mössa jag hade xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0