Helgen..

Hallu alla
Helgen har vart rätt lugn:) I fredags va det Norrköping med Camilla och Sofia :) Om man bortser från lite så va det kul :). 
Sov hos Sofias bror. Men blev bara bara fem timmars sömn, sen vart det att åka till hem :)
För jag skulle ha kalas :) Så vart hem och handla med mamma och sen laga maten och städa av..
jag bjöd på Kräftsoppa och till efterrätt vart det en slags cheesecake:) alla tyckte om det, så det va tur det.
Jag fick ett schampoo och en mixstav :D
När alla hade gått hem så gick jag och la mig nästan direkt, va så sjukttrött och jag börjar bli sjuk :(
Och idag så väckte mamma pappa och Jonathan mig med att sjunga och fika på sängen. MYSSPYSS :) Och så jag fick mina presenter xD  Jag fick presentkort på massage :) Och det va idag :D
Snacka om att det va skönt, somnade nästan ... :)
Men nu ska jag ta och packa och sen blir det åtvid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0