Nyår!

Tänkte lägga in dom få bilderna jag tog under nyår, var bara tre styckna :P

Men årets nyår vart väll rätt okej. Va i Åtvid.
Åkte ditt på torsdagen. va med cicci på torsdags kvällen, vi kolla på tv och åt poppcorn och kex :)
sen på Fredagen så va det lungt på morgonen, jag sov halva dagen elr nått. sen så mötte jag Jessica vid bussen och vi gick och handlade inför kvällen :) För vi hade bestämt att vi skulle laga mat ihop :)
Sen vart det hem till mig och ta det lungt och till sist göra sig klar :)
Vid halv sju elr nått så åt vi :) det vart fläskfilé med potatisgratäng och sallad :D Myyyycket gott.
Sofia hade fixat efterrätt, med den glömde vi bort xD haha
sen vid halv åtta åkte Jessica och Josefin till Julias fest. Vi skulle komma senare.
Så vid nio tiden åkte vi bort det. :) det va ganska kul. om man bortser från lite :P men så är det väll jämt
Men vid kvart över elva började vi gå mott bron så vi skulle hinna ditt till tolv slaget xD Och där tappade man bort alla typ. så det vart bara jag Sofia Joackim och Andras som gick till Gruvan. Men träffade även Niklas och Benny där xD
Så man kan ju säga att det va en rätt okej nyår xD haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0