Slappkväll :D

Kom just upp från ett varmt och skönt bad, men ansiktsmask :D va hur skönt som helst, bara ligga där med tända ljus och slappna av..
Speciellt efter att jag hade städat lägenhetn ordentligt klart idag :) Flyttade soffan och sånt .. så känner mig rätt duktig faktiskt :), När jag hade städat klart så gjorde jag även citronbitar med potatismos :D MUMS för lilla magen.
Men nu blir det att torka håret sen krypa ner i soffan och kolla på film :) Funderar även på att fixa naglarna, känns som det kan va nödvändigt. Dom ser ut som HejKomOchHjälpMig xD Får se om jag pallar mig ut och går en sväng med, men det lutar nog mest åt att det inte blir så, är så fruktansvärt kallt ute nu :S

Så nu ska jag hämta nagel filen och något nagellack och sätta igång :)


Är det någon som har ett förslag vad man kan bjuda på när man ska ha födelsedags/tjej fest så säg gärna till. jag har absolut inte en blekaste aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0