Tisdag...

Sitter på projektarbetet och skriver Rapporten, det går sakta men säkert fram xD
Fick reda på att vi inte har någon Samhäll idag så vi slutar efter den här lektionen :D Faan vad skööönt
Och tur med, vi skulle haft prov och jag kanske inte riktigt hade pluggat som jag skulle på det .. men det är ju skit samma nu för då har jag tid att plugga till nästa gång :D ;)
så den här dagen är än så länge en toppen dag :) hoppas bara att den fortsätter så :) Hade sovmogron till 10:50 :) Och då hade vi en timma Naturkundskap :)

Igår va det en kul kväll :) Kolla fört på Step up 3 och Salt med Niklas. vi va även lite barnvakt åt hans syster. med det va inte så jättejobbist direkt. hon låg och sov nästan hela tiden :). sen kom Benny och då åkte vi ut och sladda lite xD WIII
Och Benny sladda rätt in i en snövall xD faan vad jag garva. Så det av bara att ringa efter Niklas för han va på väg hem. och så skulle vi hitta en bergningslina, till sist fick vi tag på en xD
men snacka om att det va kul, för jag hade tänkt att vi skulle köra i elr något. och så klart att vi gjorde det xD haha
tog bilder men har inte lagt upp dom på datorn än, så dom kommer kan jag lova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0