Tisdag 19 Juli (Studentbilder)

Gokväll...
Ska snart ta och trampa lite mortions cykel :) Känner att jag måste komma igång med träningen, Sen blir det att duscha :) och sova!
Är helt slut efter dagen. Har haft huuuur mycket som helst. Speciellt när det regnade xD Så från när det började regna och tills det slutade typ två timmar senare hade vi kö till dörrana xD Så det va full fart nere hos oss! Men det va kul.
Så det va skönt att det lugna ner sig på slutet så man fick andas lite..
Sen kom jag hem och gjorde klart min rabarbersaft.... annars har det vart lungt.. Har lagt ut min älsade bil på blocket.
Här kommer lite sena student bilder
Motagningen

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA, gå å lägg dej unge! Jag garvar så jag tjuter, fy sjutton vilken bild xD

2011-07-20 @ 21:15:50
URL: http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahaha jaa visst är dom snygga ;) Fick hem snygga bilder idag med xD hahahha

2011-07-20 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0