Äntligen fredag!

Grillfesten va SUUPERKUL verkligen!
Vi va i Törnrosdalen på Astrid Lindgrens Värld, där fick vi grillat med bröd och gott att dricka :)
sen under kvällen va det maskerad tävling och talag tävling ...
sen vid tio åkte alla barn hem och då dansa vi vidare. Men vi va tvungna att vara tysta vid elva, eftersom vi hade folk rung omkring oss . så då drog vi vidare til Chapllins istället :)
Så kom hem till Moa vid tre tiden xD
Sen gick vi upp vid åtta för Moa skulle ha öppningen på jobbet, och eftersom jag inte hittar i Vimmerby va jag tvungen att följa med xD så väll på jobbet så hjälpte jag till och sen gick och drack Pepsi hela tiden :P Träffa även Staffan och dom så gick och kolla på Ronja och Junibacken med dom....
Men sen åkte jag ut till Gnagardalen och kolla på folkrace. men vart inte så mycket tittande för det började regna och var kallt xD
Så vi gick till husvagnen och la oss en sväng. Och då bestämde jag mig för att åka hem och hämta grejor och sen sova där nere!
Så det vart det. Och säger bara JAG HATAR REGN!!! Det spöregna hela kvällen så man va ju dygsur när man skulle sova.....
Och sen sov jag nere vid fötterna på alla ;) inte det mysigaste kanske men ajja.
Nae nu ska jag äta.. BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0