Lördag 4 Juni

Godmorgon Världen !
Solen skiner och jag ska ta och göra lite frulle och sätta mig i solen en stund innan det är dax att åka och jobba igen :) Vill ju förska få lite färg iaf xD
Idag kommer det va som igår tror jag.. Med andra ord MASSA folk :P
Men nu är vi lite förbereda på det, det va vi inte igår.
För helt plötsligt va alla mackor och sallader slut typ xD Så gick lite små panik. Men som tur va så har vi ju Kroppkakor och grillad macka :)..

Men annars va gårdagen bra. Riden funka hela tiden och det löste sig med mackorna och salladerna tillslut xD
Det va väll bara när vi skulle stänga som kassan inte vill va som vi tyckte den skulle va xD haha Men det löste ju sig oxå :)
Och när jag kom hem va meten klart typ. Grillad kyckling med pommes och beasås :D MUMS! Det va gott för lila magen. när jag ätit klart så åkte jag ut en sväng med Daffen och Oskar, Och vi hamna hemma hos Billy med deverse folk. så det va riktigt trevligt va det.

Nae nu ska jag ut i solen...
Puss heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0