Onsdag 22 Juni

Fortfarande Sjuk :(
Men idag har jag fått lite gjort iaf.. har tagit ner lite mer saker till verkstade´n som inte får plats här hemma. Men det är väll det ända jag har gjort,
Sen höll jag på att slänga min bil åt helvete idag med, den va ganska billig ett tag..
När jag skulle pka och tanka så kommer jag inte därifrån. min bil bara doog!  så Tobias fick komma bogsera mig ner till verkstaden.
Så nu står pärlan där nere ett tag. sen på Måndag så ska den in på lagning :) Så hoppas att det blir bra snart :)
Imorgon ska jag ta hand om alla Studentpresenter, sen ska jag ringa om hotell tills nästa helg :) Vi ska på en helg semester med familjen, eftersom det är den ända helgen som jag är ledig typ. och den ända tiden vi har tid att åka på semester hela familjen :)
Men nu ska jag kolla klart på tv sen sova.. NattiNatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0